Monday, May 3, 2010

RO: Egoistul şi mobilul


Salut,

Mama mea are un fix bun... ne mai scoate din când în când la teatru. Aşa am ajuns sa îl vad pe Egoistul


Frustrarea vine din faptul că deşi eram la tearu (deci nu oriunde) şi eram la specltacolul lui Beligan, (deci nu oricine) şi deşi a fost rugamintea de 3 ori să ne inchidem mobilele... au mai sunat câteva în timpul spectacolului.

OK, eşti persoană importantă şi crezi că e important să fii disponibil oricând. Dacă îţi pui problema să răspunzi in timpul spectacolului sau să ieşi in timpul piesei... n-ai ce căuta la teatru. Întrebarea mea este:
Pentru o cină de afaceri ai merge într+o yona fara acoperire a mobilului?.. dacă Da, atunci ar trebui să inchizi mobilul.. nu e singurul argument dar ar trebui să pună pe unii pe gânduri.

Oricum.. păcat, dar respect pentru Beligan.

92 ani şi face turnee în Ţară. ... să te vad pe tine ce faci în Ţară.. închizi măcar mobilul din respect?

Seara faină,

DanG

PS1: clipul e de la altă piesă.., la Egoistul am fost rugaţi să nu filmăm sau pozăm.... şi am respectat. :P
PS2: era să uit... m-am simţit foarte bine.. pentru că am fost la teatru, m-am simţit foarte bine că l-am văzut pe Beligan jucând, m-am simţit foarte bine că am fost Ieşean

No comments:

Post a Comment